joi, 7 octombrie 2010

Eşti om?!

 Probabil nu prea mulţi vorbesc despre subiectul ăsta dar..eu îndrăznesc. :)  .E greu să înţelegi oamenii, dar e aşa plăcut să-i asculţi, să-i observi si să-i iubeşti.!Fiecare om e unic în felul lui şi ştiu că doi oameni pot privii la acelaşi lucru dar îl pot vedea total diferit.Singura chestie pe care o urăsc la oameni este discriminarea.Discriminarea legată de religie, de etnie, de felul cum arăţi sau de felul cum gândeşti. Hei, toti suntem oameni, şi acei care fac discriminări mi se par oameni lipsiţi de caracter şi care vor doar atenţie.Nu vreau să jignesc pe nimeni indirect, nici să fiu prea dură dar...uitati-va în jur şi spuneţi-mi câţi din oamenii ce îi vedeţi zilnic pe stradă vă zâmbesc..pe câţi oameni îi mai încânta să vadă copii jucându-se?Câţi dintre noi ne bucurăm când privim răsăritul sau apusul, soarele sau ploaia, chestii obişnuite pe care nu mai avem timp să le observăm fiindcă suntem prea ocupaţi cu criza mondială..încălzirea globală..sau mai ştiu eu ce a€œgripa porcina”! Suntem atenţi cu alte lucruri şi uităm să fim oameni, uitam să zâmbim, să oferim o îmbrăţişare adevărată, un sfat, o vorba bună..uităm de cei dragi şi de noi.!Uităm să fim oameni, şi asta e cel mai trist.!

2 comentarii:

  1. Frustrant ii ca, oricat ne-am dori sa fim oameni, ceea ce ne dezumanizeaza ii lipsa noasra de respect, dezamagirea( pt ca asta o facem toti), minciuna si cum ai mentionat si tu discriminarea. Si mai sunt. Dar cum ziceai si tu intr-un articol, nu ne vom schimba niciodata.
    Nice job, crina! :)

    RăspundețiȘtergere