marți, 23 noiembrie 2010

LUCA

 Întuneric.Emoţii.Deja vu. 
 Cum îţi poate schimba un om ce trăieşte în canal, punctul tău de a privi lumea, concepţiile, viaţa?Da, am avut norocul, şi crede-mă că e noroc..să am o discuţie cu un astfel de om! Şi după o conversaţie care nu a durat mai mult de 15 minute, n-am reuşit să adorm aproape toată noaptea. A fost creepy..avea omul acela o credinţă..cum nu am mai întâlnit la nimeni! Şi toată noaptea m-am confruntat cu nişte întrebări...la care nu găsesc răspuns. 
 -de ce suntem aşa nemulţumitori?  
                      -de ce nu ne dăm seamă că atunci când vom muri, contează doar sufletul? 
 -de ce lovim? 
 -de ce facem diferenţe? 
 -de ce nu apreciem ceea ce avem? 
           -de ce vrem mai mult? 
 -de ce nu zâmbim? 
           -de ce nu avem timp? 
 -de ce ne pierdem calmul aşa repede? 
 -de ce existăm dar nu trăim? 
 -de ce spunem dar nu gândim? 
 E prea târziu pentru o schimbare în mentalitatea noastră? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu